2024. október 22., kedd

rohamlátogatás szülinapon

 este felé mikor már bedöcögtünk a Nyugati felé, felhivtam lányomat, hogy hol vannak. Már túl kicsit a Nyugatin, de pár perc múlva hivott, hogy ugorjak be hozzájuk, igy még nem késem le unokám szülinapját dátum szerint..

nosza éltem is a hivással, kikanyarodva a Mc Donalből... 

át a Dunán...




unokám majdnem a fejemre nőtt ( a haja azért nincs akkora, mint az enyém), de tán egy fél fejjel vagyok nagyobb nála mindössze, a cipője meg 36os, igy valószinű de remélem is, hogy lehagy majd (tán már legközelebb is (ha megint két év múlva mennék, biztos)

átadtam a szülinapi ajándéko(ka)t... (bár tiltalom alatt voltam, de ilyesmt nem szabad komolyan venni...

és hamar elmentem , hogy eleget tudjon még aludni, holnap 11re megyek (mert anyja meg fogorvoshoz.... majd játszunk


1 megjegyzés:

  1. Tímea Joó
    En is most jottem at ezen a hidon😁

    Gonda Julia
    Tímea Joó klassz híd. Mindig kinézek

    Andrea Józsáné Mocsai
    Igen, ez ilyen...

    VálaszTörlés