2024. október 23., szerda

HARMADIKOSOK 1952-BEN, A SZEGEDI UTCAI ISKOLÁBAN

 


7 megjegyzés:

  1. Zsuzsa Baron
    Lét oldalon a pedellusok, Miklós és János bácsi.......
    9 é.
    Ágnes Piskóthy
    János bácsi és a ki- becsöngető kolomp.
    9 é.
    Gonda Julia
    Nagyon benne voltak az iskolai eletunkben. DE AZERT A TANITÓNÉNINK INKABB. nagyon szerettem..
    9 é.
    Zsofia Polos
    Azt hiszem, már senki nem tanítja azt a kislányoknak, hogy tegyék keresztbe a bokájukat...
    Juli néni az első sorban ül a tanítőnőtől a második kislany jobbra?
    9 é.
    Gonda Julia
    Nem.meg vagyok jelolve.felső sor szélén allok./ vőm egyből felismert.s csodalkozott h csodalkoztam ezen/
    9 é.
    Zsofia Polos
    Na, jó, az a kislány lett volna a második kérdésem... 🙂

    VálaszTörlés
  2. Ágnes Piskóthy
    Nem volt kérdés, hogy hol állsz.
    9 é.
    Gonda Julia
    🙂 ezt mondta vőm is, pedig ő nem ismert kislánykoromban:)

    Gonda Julia
    lent ültek az alacsonyak középen a magasak és fent középtermetűek. :)Haptákban. A kötényemet levettem a fotózás előtt:) (nem tudtuk előre...)

    Ágnes Piskóthy
    Ismerős a dolog! Mindig a legmagasabb voltam, szerettem volna láthatatlanná válni.

    Gonda Julia
    Én egyre kisebb vagyok... 🙁 szinte lathatatlan;)

    Berger Nándorné Máté Anikó
    Én is felismertelek azonnal Julika.

    VálaszTörlés
  3. Ágnes Piskóthy
    Nem volt kérdés, hogy hol állsz.
    9 é.
    Gonda Julia
    🙂 ezt mondta vőm is, pedig ő nem ismert kislánykoromban:)

    Gonda Julia
    lent ültek az alacsonyak középen a magasak és fent középtermetűek. :)Haptákban. A kötényemet levettem a fotózás előtt:) (nem tudtuk előre...)

    Ágnes Piskóthy
    Ismerős a dolog! Mindig a legmagasabb voltam, szerettem volna láthatatlanná válni.

    Gonda Julia
    Én egyre kisebb vagyok... 🙁 szinte lathatatlan;)

    Berger Nándorné Máté Anikó
    Én is felismertelek azonnal Julika.

    VálaszTörlés
  4. Gonda Julia
    örülök, de te ismertél gyereknek is,nem?

    Zsuzsanna Molnár
    Középső sorban balról a 3. kislány Szilágyi Inci?

    Gonda Julia
    Igen.

    Klára Meziou Király
    Vajon miért lettem én ezen a képen megjelölve? Kérem töröljék - köszönöm!
    8 é.
    Gonda Julia
    mert automatikusan Király Kláránál ezt a nevet beirta a fb, észrevettem és töröltem, nem értem, miért maradt mégis itt, de pótlom. elnézést.
    8 é.
    Gonda Julia
    sajnos nem sikerül valami miatt most se. -de dolgozom rajta

    VálaszTörlés
  5. Gonda Julia
    végre sikerült
    8 é.
    Attiláné Barta-Berényi
    En is azonnal kiszurtam, Gabor Evaban nem vagyok biztos/ ha egyaltalan itt van, szelsore tippelek/.Imadom ezeket a frizurakat , ruhakat, stb.

    VálaszTörlés
  6. Gonda Julia
    mit szúrtfál ki?Gábor Éva még csak nem is ebbe az iskolába járt, hanem a Deákba, és jópár évvel utánunk. ekkor még óvodás lehetett csak.Kire tippeltél? Én is "szélső" vagyok:)
    8 é.
    Módosítva
    Attiláné Barta-Berényi
    Igen, a kis Gonda Juliat ismertem fel, Gabor Evat azert kerestem a kepen, mert az osztalytalalkozo kapcsan /Autosban egyszer/ egyutt voltatok. Bocs, rosszul kovetkeztettem.
    8 é.
    Gonda Julia
    az autósban nem osztálytalálkozó volt akkor! (nem csak osztálytársak találkozhatnak:) sőt. ez az osztály pl sose tartott találkozót még.én nem jártam végig velük)
    8 é.
    Módosítva
    Attiláné Barta-Berényi
    Ezt en nem tudhattam, csak Eva akkor nalunk volt, mi vittuk le oda, nem firtattam milyen talalkozot mondott.
    8 é.
    Gonda Julia
    hát még szerencse, hogy az egész életünk a fbról nem olvasható le:) én amúgy biciklivel mentem 🙂 Évához, a hivására
    8 é.

    VálaszTörlés
  7. Katona Julianna Ildikó
    Tanárnő, valami tévedés történhetett, mert én nem lehetek a képen 🙂 a korom miatt sem. 🙂
    8 é.
    Gonda Julia
    MÁT MEGINT EZ AFRÁNYA FB ÖNMŰKÖDIK. BOCSÁNAT, TÖRLÖK
    8 é.
    Katona Julianna Ildikó
    Semmi baj. 🙂
    8 é.
    Gonda Julia
    KATONA jUDIT HELYETT IRT

    VálaszTörlés