2023. december 26., kedd

ünnepi ügyelet

 alig vergődök ki az egyik felsőlégúti fertőzésből, itt a másik

vagy ugyanaz?

nem is tudom covid volt-e a múltkor vagy mi: és most mi

de mindegy , vacak..

az is hogy bürokratikus útvesztők vesznek körül

hajnalban találtam egy azaz 1 antibiotikumot (a 6.-t mér nem vettem be a múltkor)

s most küzdök, hogy újat irjanak fel

új rendszer van

1830

orsz telefon

utána be kell ütni a saját irányitószámot

mig rájöttem, hogy billentyűzetet kell nyitni újra, na jó

aztán felveszi egy makói vagy inkább szegedi  mentős

felveszi az adataimat

átszolgáltatja a makói ügyeletnek, miután lemondtam róla 

ott felveszi az asszisztenső

ő is kifaggat

de azt mondja , nem tudják beirni a levegőbe a receptet, mert elromlott a gép

menjek be személyesen a receptért

majd megszólal a  saját háziorvosom 

mert épp ő az ügyeletes

örülök neki

ő nem nagyon

azt mondja lebeszélően, patikát se találok

de igen, sőt a közelit, tegnap már voltam ott, a migrénem miatt...

be kell érjek fél kettőig a reeceptért ez a lényeg

azért ha úgyis ott van , meg is nézhetne, n

---

beértem

maszkban volt, 

nem nyúlt hozzám

de a recept megvan


8 megjegyzés:

  1. Erdei Gabriella
    Régen nem volt számítógépes rendszer, se “felhő”, mégis minden sokkal gyorsabban ment az egészségügyben. A gyomrom összeszorul, mikor ilyeneket olvasok…

    Gonda Julia
    Erdei Gabriella sajnalom.pefig nem is ecseteltem teljes részletezettséggel a bürokratizmust.pl a végén aláirtam egy lepedőt (helyettem azt nézte az orvos),megnézem már
    mit. Ja és a receptet is megírta..

    VálaszTörlés
  2. Magdi Böjti
    Julika. Mielöbbi gyógyulást kívánok!

    Gonda Julia
    Magdi Böjti kösz

    Erika Rójáné Oláh
    Jobbulást kívánok, Julika!
    1 ó.
    Válasz
    Gonda Julia
    Erika Rójáné Oláh kösz

    VálaszTörlés
  3. Pál Ábrahám
    Propolisz reggel este 30 csep

    Gonda Julia
    Pál Ábrahám az méz?

    Pál Ábrahám
    Gonda Julia nem, a méhek készítik hogy semmi baci vagy vírus ne jusson be a kaptárba évek óta nem voltam beteg mióta ezt szedem. Méhészek árulják. A legjobb amit alkkoholal vonnak ki.

    Pál Ábrahám
    Gonda Julia https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Propolisz
    Propolisz – Wikipédia

    VálaszTörlés
  4. Maca Bernátné
    Jobbulást kívánok 😘

    Gonda Julia
    Maca Bernátné kösz

    VálaszTörlés
  5. Bezi Gina
    gyógyulást kívánok, mielőbb. Én is egy 10 napos virusos állapotból lábadozok....

    Gonda Julia
    Bezi Gina neked is minden jót. nekem a múltkori is nagyon elhúzódott

    Bezi Gina
    Gonda Julia köszönöm ❤💙

    VálaszTörlés

  6. Kaposi Tibor Lajosné Éva
    Gyógyulj meg mielőbb Julika!

    Gonda Julia
    Kaposi Tibor Lajosné Éva próbálok.de minden lassan megy már nálam

    Kaposi Tibor Lajosné Éva
    Gonda Julia Én igyekszem nagyon kikerülni a csoportos rendezvényeket épp azért, nehogy mástól összeszedjek valamit. De tudom, hogy Téged szinte elvárnak a Könyvtárba is, Te magad is szeretsz ott lenni (minden elismerésem érte), csak ahol sok az ember, ott nagyobb a fertőzésveszély is, sajnos.

    Gonda Julia
    Kaposi Tibor Lajosné Éva naná.nem gondoltam rá. De mindig levegősen ülök.sose tömegbe. MEG általában ahova én járok, ott nincs is tömeg 😉

    VálaszTörlés
  7. Sipos Éva
    Gondolok rád, és kívánom neked a gyógyulást. Tudom, hogy nem megy gyorsan. Sajnos.

    Gonda Julia
    Sipos Éva ..tekintettel a tekintendőkre... köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Judit Magyarósi
    Jobbulást Juli !

    Gonda Julia
    kösz

    Szvetiszláv Neducza
    Jobbulást kívánok!

    Gonda Julia
    Szvetiszláv Neducza köszönöm'

    VálaszTörlés