2023. december 17., vasárnap

marosvidéki karácsony

 a szokásos zsúfoltság fogadott a ktárban,de azért jutott egy szoros szék, szélen, oszlopnál



a rendkivüli pedig egy fantasztikus teritett diszitett asztal volt főhelyen,,, 



pedig még a csodás sütik nem is voltak rajta (az májd a folyóirat bemutató után csak...)







nem kaptam kedvet a megvételre, (pedig az illusztrációk csupa művtelepi alkotásillusztrációk...az érdekelne                 



KIMARADT BELŐLE AZÉN MAROSVHELYI LÖWINGER ROKONAIM KRÓNIKÁJA, (ez frusztrálhatott?) MERT ÚGY ELFUTOTT AZ IDŐ, HOGY ÉSZRE SE VETTEM

DE nem baj, majd legközelebb

most rákérdeztem a kézirat leadási határidejére febr 1

)nagyapáé meg jan közepe, dolgozni kell -  ne irjak csak ide azaz majdnem a levegőbe)


ettem finom mákos bejglit, pogácsát , meg pár szaloncukrot!

meg beszélgettem pár régi ismerőssel...





(aztán már nem volt kedvem meg erőm se tovább menni vásárolni, pedig tán kellett volna

de megint rohantam, haza, s fáradtan zuhantam az ágyba

nem tudtam felkelni még a zoomra se,  hatharmarminctól  ..

mikor 8kor bekapacsoltam már nem  volt

igy nem láthattam az enyéimet, pedig most is bet orimban volt Vince

mostanában csak hireim vannak róla, hogy játszik..

meg környezetleckét ir

nehezet

s nem engedi anyjának h segitsen, mert szerinte a csalás

ilyen becsületes! )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése