2018. október 4., csütörtök

lányom születésnapjára


Születésnapra



harmincnégy éve
mikor először megmutattak
fájtam még s kába voltam
megmondhatják neki hogy lány
zengett még a fülemben

már 34 éve vagy az én kisbabám
de csitt ne tudja senki sem
fejemre nőttél
valójában nem is voltál kicsi
mindig is nagy voltál

kiemeltek elémhoztak
jaj tiszta apja
ez volt az első benyomás
örülni se tudtam igazán
még fájtam s kába voltam

de aztán mindig
csak a kicsi
csak a timi
lett mindenkinél
fontosabb

hamar megnőttél
szabad lettél
nyűg volt az
anyai gondoskodás
(ma is az)

de énnekem mindig
a kis timi maradsz
hiába van már
neked is egy fiad

kötelességből hívsz
ritkulón röviden
ne tedd, hagyd
nem felejteni el
hogy ha a szív üzen
az időtlen-kortalan

isten éltessen

és a kisfiad



23 megjegyzés:

  1. K.T.L.É. Szívbemarkolóan szép, a könnyem is majd' kigurult tőle!

    VálaszTörlés
  2. J.J.P. Timinek nagyon boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. K.R.K. Timinek nagyon boldog, örömteli születésnapot kívánok és sok sikert a pályáján!

    VálaszTörlés
  4. Zs.M.SZ. Kedves, megható sorok

    VálaszTörlés
  5. Zs.B. Képzeld a Szilvi lányomnak is ma van a szülinapja, csak a negyven hetedik, gratulálok Neked is, meg Timinek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg?! Te jobban siettél!Viszont gratulalok!

      Törlés
    2. Zs.B. Így hozta az élet, a nagyobb lányok ötven egy és ötvenkettő, így rólam ne is beszéljünk

      Törlés
    3. Nagyon fiatal anyuka voltàl

      Törlés
  6. G. B. Gyönyörű írás!
    Isten éltesse még sokáig Timit!

    VálaszTörlés
  7. J.M. Ez a nap mindkettőtöknek ünnep :) A szeretetet nemcsak időben mérhető, amikor nagyon aktív korban vagyunk, másként mérjük az időt, Timi nem kötelességből, hanem a kevés idő szorításában hívhat ( saját tapasztalatból írom :( ). úgy, hogy örüljetek egymásnak , ki-ki lehetőségei szerint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom.de is... és ez nem is baj!Én örülök... mindenképp@! ;)

      Törlés
  8. P.G.K. Boldog szülinapot Timinek!

    VálaszTörlés
  9. E.N.F. Timinek is üdvözlet és boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  10. K.SZ.F. Ez gyönyörű. Puszi Timinek.

    VálaszTörlés
  11. É.F: Jól esett olvasni! Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  12. SZ.Z.N.T. Nagyon boldogot kívánok Nektek a születésnap alkalmából!

    VálaszTörlés
  13. A.Á. Szeretettel köszöntjük Timit!

    VálaszTörlés
  14. A.B. Boldog születésnapot kívánunk a Timinek!

    VálaszTörlés
  15. B.N.M.A. Boldog születésnapot Timinek. ( Szerintem Ràd hasonlìt.)

    VálaszTörlés