2018. október 31., szerda

az elromlott ernyő

elromlott az ernyőm. Ritkán használom, berozsdásodhatott. Nem tudtam összecsukni, sehogysem. Vittem magammal egy új kis összecsukhatót venni. Nade hova tegyem ezt a régi, rosszat ?  Csak úgy mégsem hagyhatom el! Az egész Mamutban nem tudtak segíteni , ott csak kis kukák vannak - mondta a biztonsági őr.

egész úton ., visszafelé, lestem, van.e egy használható, nagyszájú kuka,, nem volt, míg már a célban,  a ház előtt akadt egy, üres is, alján egy.két száraz gallyal...kihez tartozik ? kérdeztem, mire előbukkant egy mesebeli öreg bácsi, láthatósági mellényben, söprűvel, söprögetett, az övé -mondta, előálltam a panaszommal, egyből kivette a kezemből az ernyőt és kezdte összenyomni...persze, majd ő elintézi. hálásan köszöntem, ugyan drágám - volt a válasza és nem tudom, valamiért arra gondoltam, hogy hátha meg tudja csinálni az ernyőt és használni is,,, bárcsak így lett volna, de eljöttem előbb,szabadon,  örülvén, hogy megszabadultam tőle,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése