2018. október 11., csütörtök

anyut látom...

Anyut látom magam előtt

a tükör előtt áll elégedetlenül szemlélve magát

Mi lett belőlem! Hova lett az alakom? Teljesen eltorzultam.

valami ilyesmit mondott, oda se figyeltem igazán, nem is reagáltam rá sajnos...

hogy lehetett volna?

el se hittem, hogy csinos volt valamikor? ez afféle családi legenda volt? vagy nem láttam eltorzultnak akkor se , amikor mondta

én még akkor meglehetősen csinos, jóalakú voltam

el se tudtam volna képzelni, hogy megváltozik az ember, és nem tart örökké a csinossága

most én állok a tükör előtt.....

9 megjegyzés:

  1. G. A. M. hasonlót mondott mindég az én anyukám is,60 éven felül.." mivé válik az ember,"!!!.....most már értem!

    VálaszTörlés
  2. Anyu is azt sóhajtotta. -"Nem jó mögöregödni!" És milyen igaza volt. Akor azt hittem, én sose...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igy vagyunk ezzel mindannyian s szép lassan belelépünk a cipőjükbe!

      (ezt a mondatot/mondatod mintha az én anyukám is mondta volna, olyan ismerősen hangzik...) ennyire őzött?)

      Törlés
    2. Őzött, mint Máriskó például, ha emlékszel rá.

      Törlés
    3. nagyon is,(és mindig mosolygott mellé) de az én anyukám is!

      Törlés
  3. Az én nagyanyám ezt szokta mondani: "Nem élet ez mán, mögötte a fene!"
    Akkoriban én se foghattam föl: fiatal voltam és győzhetetlen...

    VálaszTörlés
  4. hát igen, milyen különös volt ez a távolságtartásunk,ez az eltartás attól, hgy miajd egyszer mi is... s milyen hamar...

    VálaszTörlés