2023. szeptember 25., hétfő

újra rajzolunk

 elkezdődött a "tanév" 

hosszabb szünet(ek) után újra járunk rajzolni a múzeumba, keddenként 2-5-ig, igaz, nagyon kevesen, és igazi vezető nélkül, de vagyunk - 


én kivonultam - mig lehet - a szabad levegőre, egy múzeumi  munkatárs össze is szerelt nekem ripsz-ropsz egy ingatag sörpadot, azon ücsörögtem, s mivel nem láttam rajzolásra érdemeset,


a padot meg nem mertem mozgatni, le próbáltam rajzolni a mobilról (mindig nyomogatni kellett) lányom fotóportréját mit a pécsliten csináltak róla



hát meglehetősen gyenge lett, nem tudtam radirt használni, mert nem vitte ki a ceruzát, s oldalt eltoltam az arányokat




viszont mikor bementem radirért öröm ért, meglettek a régi rajzaink, s azokat szedegettük ki

voltak meglepetések....kellemesek




egy társunk is mobilról alkotott- 




de ő festett, s gyönyörű almákat (kár hogy igy csak másolat, mert igazán remek a technikája 




többiek is elmerülten rajzoltak, 




csak én kapkodok(?) nincs türelmem az aprólékos kidolgozáshoz változatlanul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése