2023. szeptember 9., szombat

hagymafesztivál tömeg

 hagymafesztivál

felfordult a város, kivetlözött magából? 

vagy ilyenkor mutatja meg igazán magát:

tömeg, tolongás, a szökőkút tere ki van nőve, ha a koncertek közönségtömegét nézem..

tegnap elmentem a Kordáékra (gondoltam, ha a Korda öregebben mint én kibirja ezt a strapát a szinpadon), én is kibirhatom lent-...de nem, be se fértem....még megközelitőleg se




egy fagyizó padján ültnk és beszélgettünk egy ismerőssel, miközben találgattuk , playbackelnek-e, s elszégyelltem magam, mikor hallom, a végén köszöntik a zenekart (eddig mindig nélküle voltak Makón)!.

ja és visszafelé vettem sültkolbászt , egy felet kértem volna , de nem voltak hajlandóak kettévágni

(10 dkgra saccoltam a felet ,az 1200 Ft, az egész viszont pont a duplája 2400 volt... hm...

(anyám nem győzött rajtam csodálkozni, mikor egyszer a piacról azzal jöttünk haza a férjemmel, hogy ettünk kint sült kolbászt, csak csóválta a fejét, most is azt tette volna valószinúleg...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése