2023. szeptember 24., vasárnap

Bozsogi Attila 85 versel és zenél

 Bozsogi Attilánk jubilált a könyvtárban

85. évébe lépett (ő is öregiti magát mert csak 84-nek számit)

25 éve ir

és 70 éve zenél...

persze, hogy elmentem, külön meg is hivott messingeren...

korán mentem , (legyen helyem, ha nem is elől, ott a szoros barátok ülhettek) de szélen 

még ő se volt ott

majd  hirtelen megjelent egy lezser  öltözékben

de bemenve egy szobába onnan kezdésre tökéletes elegancáiban bújt elő, szmokingban





verseit olvasta fel




elég változatos tematikában: egy hajléktalanról, egy eszelősről, anyjáról, unokáiról, régi szerelméről, barátjáról,...szóval fontos dolgokról...

majd fehér szmokingra váltva



 szünet után 50 éves zenei jubileuma koncertjének filmfelvételére tért vissza




sajnos időközben sokan leléptek (nem birván ki a két és félórát)

mit igy kommentált valaki:

Bozsogi Attila müsora 18.45-kor ért véget. Búcsú szavai: A fiataloké a jövő, nincs már rám szükség, hisz alig vagyunk. Tényleg megfogyatkozott a végére az addig sem sok néző.

(én is eljöttem 10 perccel a vége előtt, hogy még elérjem a boltom zárás előtt - de sajnálom)




azért elégedett lehetett, mert ezt irta pár napra rá a facebookra:

BOZSOGI ATTILA HÁRMAS ÜNNEPE MAKÓN!
1.- 2023. 09-16-ÁN 84 ÉVVEL EZELŐTT SZÜLETTEM,
TEHÁT EKKOR LÉPTEM BE A 85 ÉVESEK
TÁBORÁBA.
2.-25 ÉVES JUBÍLEUMOM! /EKKOR KEZDTEM ÍRNI VERSEKET, PRÓZÁKAT, ELBESZÉLÉSEKET, KRITIKÁKAT, REGÉNYEKET/!
3. ZENÉSZ-PÁLYAFUTÁSOM 70-IK JUBÍLEUMÁT ÜNNEPELTEM EZEN A NAPON!
MAKÓ VÁROSBAN, ÉS A JÁRÁSBAN ILYEN MÉG SOHA NEM V OLT!
ELKÉPZELHETŐ, HOGY NAGYON SOK IDŐ ELTELIK, MIKORÁRA, VALAKI ELÉRI EZT A BRAVÚROS ÉVFORDULÓT!
A SZÉPSZÁMÚ KÖZÖNSÉG EGYÜTT ÜNNEPELT VELEM!


szept 16


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése