2023. szeptember 17., vasárnap

ras hasono szeged

 sikerült bemennem Szegedre, rém büszke vagyok magamra, méghozzá nem is utolsó percben, az utolsó busszal...vissza már autóval.

nekem a szegedi zsinagóga pótolhatatlan, s húznak vissza az ősök, még korábbrói, zsinagóga előtti időkból is Szegedre, most már tudom, igy, sokan is vagyunk, mögöttem, felettem

ja igen, a kupola...


 

ünnepi fényárban úsztunk, én is igyekeztem legalább féligfehérben lenni

Attila rabbi olyan szépen énekelt (orgonakisérettel) hogy egyszer majdnem eltapsoltam magam utána

Attila rabbi olyan szépen énekelt (orgonakisérettel) hogy egyszer majdnem eltapsoltam magam utána



a vacsin is kellemes volt...

egy édes esettel tarkitva, voltak ott Békés megyéből is többen, egy kislány is köztük, aki jót játszott a gyereksarokban és megkérdezte tőlem

te kinek a nagymaméja vagy?



persze boldogan beszéltem neki vincéről,  igy legalébb gondolatban együtt is voltunk...

Shana tova neki is és mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése