2023. május 22., hétfő

Páger-díj Kováts Adélnak

 

ez már a 22. Páger-dijátadó ünnepség, és én eddig mindegyiken jelen voltam

de ilyen rosszizűn még nem! 

Réz A mondta, hogy lehetnek a közönségben olyanok, akik még nem is éltek az elsőkön?

hát én élni éltem, de még csak 58 évesen kezdve

azóta mintha kifáradt volna az esemény is)?) legalább is a mostani azt mutatta

bár Kováts Adél elég lelkesen vette át:


 








én mindig kedveltem a réz andrást. közvetlennek szellemesnek tartva, de most teljesen felkészületlennek tűnt, azaz még rosszabb volt, folyton arról beszélt, ami nincs? Kováts Adél jelenlegi dijazott hiányzó filmfőszerepeiről



közben már Adél is kifakadt, mondván, hogy beszéljünk arról, ami jó volt



pl én láttam a Vágyvillamosban, elragadó volt és megrázó (pláne hogy az újfajta rendezés egy magyar irodalomtanárnő szerepébe bujtatta szegényt)

de Réz folyton a nem létező filmfőszerepek miatt kárhoztatta 

(mintha ő tehetne róla)

igy jó kis poénnal zárta az összejövetelt,  mondván elér egy főszerepet, és azt a filmet fogják bemutatni az újjáépült Págerről elnevezett moziban!



(igaz, ami igaz, most végighallgattam a portrébeszélgetést a riporternővel is.. Adél mintha kicsit merev és unalmas is lenne... nem csak a Réz volt hibás(?) - tán a szinházigazgatósága teszi?)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése