2023. május 17., szerda

föld alá süllyedtem

 szombaton  jövök a Freddie koncertről késő este, sötétben, a biciklitárólóhoz , ...kitolnám a biciklim,  de egyszerre csak elsüllyedek, féllábam combtőig, bent a csatornában, aminek a fedele félre libbent, ahogy ráléptem...




örömmel konstatálom, hogy nincs benne  viz, de azért kellemetlen az eset

érzem, hogy a hónom alatt valaki megfog és próbál kiemelni

valamit a fejemen érzek, de nem moha, hanem a segitőm dzsekijének madzagja, mint mondja

mondom neki látatlanul, mikor már a fent vagyok, de még a csatorna szájában, hogy haggyion egy kicsit itt ülni - pihenni

majd kivánszorgunk, én még ülve a földön, a biciklitárolóhoz, annak a vasán felkapaszkodom

végre látom megmentőmet, megköszönöm neki a segitésemet (egy helyes - azt hiszem cigány- fiú volt)

viszont a két nő, akik beszélgettek eddig a biciklitároló végén

jót élvezkedik, az esetemen, az egyik (drnő! kérdi nem törte el semmim, mert -élcelődve -szólna mentőtiszt orvosfiának... mondom nem kell)

a másik meg egyre csak azt hangoztatja, feddőleg, hogy miért nem nézek a lábam elé, ő bizony nem lépett volna rá arra a csatornafedélre

,mást nem is tud mondani

végül se, mikor még megkérdi, elmenőben, megnyugodtam-e

hát nyugodt vagyok csak az ilyen empátiamentes viselkedés izgat...



aztán egy hatalmas lila folt éktelenkedik a combomon ( 4 napra rá is- más bajom - azt hiszem nem lett....ennek se kellett volna

ha normálisan lezárják a tetőt


egyébként szóltam miatta, azt hiszem még semmi nem történt

csak nehogy beleessen más is...

16 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    Remélem nem sérült meg ...

    Tiborné Kaposi
    Örülök Julika, hogy nem történt sokkal nagyobb bajod. Én nagyon figyelek a csatornafedelekre, rémálmom, hogy megbillen alattam, ezért igyekszem mindig kikerülni őket.😕

    Gonda Julia
    Tiborné Kaposi nekem is kellett volna...

    Gonda Julia
    csak sötét volt, koncertről jöttem a biciklimhez



    Éva Barócziné Jantos
    Nagyon sajnálom, Julika.

    VálaszTörlés
  2. Péter Baron
    Úristen remélem jól van…

    Gonda Julia
    Péter Baron megvagyok, mint szoktam, többé-kevésbé. egy lila folttal súlyosbítva 🙂

    Péter Baron
    Gonda Julia nem kéne azt a foltot orvosnak is látnia?

    Gonda Julia
    nem tudom, szombaton történt, halványodott...de csúnya

    Péter Baron
    Gonda Julia nem akarok okoskodni, tényleg csak szeretetből írom, hogy szerintem jobb lenne azt megnézni…

    Péter Baron most konzultáltam az orvosommal telefonon, megnyugtatott

    VálaszTörlés
  3. Irénke Nagy Sándorné
    Ugye nincs nagyobb baj?

    Gonda Julia
    Irénke Nagy Sándorné nincs csak kicsi eddig

    Irénke Nagy Sándorné
    Gonda Julia reméljük, hogy ennyi is marad.

    VálaszTörlés
  4. Magdi Böjti
    Sajnálom, Julika !!!

    Magdi Böjti
    Julika. Fájdalom esetén: Activon Extra gél. Vigyázz magadra !!

    Gonda Julia
    Magdi Böjti azom van is itthon

    VálaszTörlés
  5. Márta Bálint
    Szóval "bukott nő" lettél.😄

    Gonda Julia
    Márta Bálint ne viccelődj.volt már két részvétlen nő körülöttem..egy férfi húzott ki...nem buktam.elsüllyedtem!

    Márta Bálint
    Gonda Julia Csak szeretnélek felviditani.

    Márta Bálint
    Én is esem - bukom állandóan,de próbálom humorral kezelni.

    Gonda Julia
    Márta Bálint a rovásomra? nem vagyok szomorú! 🙂 de nem az szokott nevetni a szinpadon, aki hasraesik pl....csak a (részvétlen) nézők...

    Gonda Julia
    Márta Bálint ez azért több volt, mint csetlés-botlás!

    Márta Bálint
    Ne haragudj,sajnálom az esést tényleg.

    Gonda Julia
    oké, dehogy haragszok!

    VálaszTörlés
  6. Gézáné Benke
    Nagyon sajnálom! Remélem nem lesz komolyabb következménye!

    Gonda Julia
    Gézáné Benke én is. Néha utólag jön ki... 🙁

    VálaszTörlés



  7. Katalin Rózsáné Kovács
    Sajnálom a baleseted! Gyógyulj és pihenj!

    Gonda Julia
    .majdnem.de csak egyik lábbal comb tőig.de nem tudom mi ebben olyan vicces

    Bea Kiss
    Jajj, jobbulást! Olvasom, h nincs nagyobb baj... Remélem gyorsan rendbejössz!

    Gonda Julia
    Bea Kiss eb csont....de el se tört

    VálaszTörlés
  8. Mária Kelemenné
    Jobbulást kívánok Julika!

    Aranka Árva
    Jobbulást kívánok Julia, jó egészséget és mielőbbi gyogyulást .

    Ilda Fodor
    Jaj! Remélem nem ütötted meg magad!!

    Gonda Julia
    nem, csak picit, de látszik

    Ilda Fodor
    mielőbbi gyógyulást kívánok Julika!!!

    Gonda Julia
    Ilda Fodor kösz

    VálaszTörlés
  9. Zoltánné Németh
    Én kerülöm is a cs.fedeleket, félek rálépni is...

    Gonda Julia
    Zoltánné Németh nem láttam.sötét volt.

    VálaszTörlés
  10. Jutka Joó
    Ez hol történt?

    Gonda Julia
    Jutka Joó a város közepén.a szökőkúttól el a zebrán.a biciklitárolóknál.a

    Jutka Joó
    Gonda Julia nem ártana a városüzemeltetőnek ilyenekre is odafigyelni.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon rossz volt olvasni a történeted. Hát még átélni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, azért irtam meg utólag , mert előbb csak a fotókat tettem fel a fbra nagy riadalmat keltve, enyhiteni akartam...

      Törlés
  12. Jó, hogy nem történt nagyobb baj, de ennek sem szabadott volna megtörténnie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem tudom, de remélem...nem lesz már komplikáció...kerülgetnek a balesetek, de eddig még elmondhattam nagyjából, hogy csalánba nem üt a ménkű, de igazán nem akarom kisérteni a sorsot!

      Törlés