2020. május 1., péntek

harmadik nap kint -- eszkaláció 64.

ma is kitörtem,ez már mindig igy lesz?

a tegnapról maradt négy csekket befizettem a postán, és akkor már nincs visszaút...:)

tele a város emberekkel, nyugalmas padokat kerestem parkokban, de mindenhol megzavartak

patikába sajnos nem mehettem, csak délelőtt szabad, az öregsávban, pedig van nekik kesztyűjük, szájmaszkjuk, fertőtlenitőjük...

elkarikáztam a Hagymatikumhoz, tele emberrel, kutyával,  még fényképészkedőkkel is...



elmentem volna a Petőfi parkba, de azt meg épp körülkerítetették,,

maradt az országzászló új parkja, de oda meg utánam értek a fényképeszkedők




székelykapun át, emlékjeleken vissza




az "én" emlékjelemhez, ott meg nagy a forgalom




végül a múzsák kútjánál telepedtem le a postánál viszonylagos nyugalomban




de hazafelé is leszálltam a keresztutca padjánál, pont a felét megvilágitotta a nap





és maradtam is mig le nem nyugodott a negyedik emeletek mögött....

aztán hogy hogy nem (hogy délben  megettem a saját sütötte  ebédem, nem győzve kivárni a hozottat))
most melegitettem meg a jó kis zöldborsófőzeléket, rántott hússal... vacsorára...

s iziben elaludtam.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése