2023. július 4., kedd

szövegroham

 valami megbénít

pedig nem vagyok

béna


valami elnémíttat

pedig van

mondanivalóm


***


álmaim keverednek

a valósággal


valóságom

álmaimmal


mikor vagyok ébren

mikor álmodom


már azt se tudom


***


mesterségesen élek

de mesterem az élet


***


álmaim ellopják ,

életem


ez lett a végzetem


***


meg van ásva a sir


de nincs ki

belefeküdön


****


ébredj

vagy aludj


de teljesen


mert most

mindent 

rosszul csinálsz


***


hin-ta palin-ta


de ne ugorj

sehova!


***


tente mama tente


nem alszik a beste


****


élem ,

 hogy álmodok


álmodom, 

hogy élek


***


mekkora erő kéne

felkelni


pont annyi

mint amekkora

fekve tart


csak negativból 

pozitivba


***


istenem

hallgatsz te engem

vagy csak a levegőbe

beszélek


de hát annyian 

szólnak hozzád

állandóan


miért épp

rám figyelnél,

ki csak néha...


***


ISTEN MINDIG FIGYEL

AKKOR IS HA TE NEM!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése