2023. július 2., vasárnap

a Mikes Kelemen utca végén

 lóhalálában robogok a biciklimen a mindjárt (9kor) bezáró Lidl felé,,,a Mikes Kelemen utcán (azért ott hogy ne kelljen elmenni a párhuzamos Szegedi utcai  régi házunk előtt, mit megint átalakitottak egy autóalkatrész bolttá, befalazva reklámmal az ablakokat!) de hiába, látom innen is a magas tetőket, napelemmel felszerelve, ó ha mi is megoldhattuk volna igy a fűtést, tán  el se kellett volna költözni



már az utca végé felé vagyok, amikor a túloldalon egy ház előtti, otthonkás néni rám szól örömmel hogy de rég látott

túlmenve vsszakarikázok bár fogalmam sincs ki lehet

közelebbről fel is ismerem, régen ő is járt a kelemenbe ebédelni, a leghátsó asztalnűl ült mindig (amit egyébként én is sszerettelm.. volna.

rég látott... mondja

valóban 

én is ritkán járok ebédelni oda, ő meg egyáltalán nem , mert kihozzák neki (azt hiszem, szoc juttatásként )

egyébként sehova se jár, nagyon lerobbanva érzi magát, pedig szerintem jól néz ki, a takaros előkertes házával a háttérben...

de azt mondja nem, valami történhetett vele...

próbálom, vigasztalni, ötéleteket adni 

hogy felrázzam... 

de nem nagyon sikerül

végül kénytelen vagyok otthagyni (tényleg bezár a bolt...)

de búcsuzóul még mondja, hogy majd csöngessek be hozzá, mondja a házszámot is

s még megkérdi (bár úgyis elfelejti) hogy mi a keresztnevem....

(ja és még megkérdezte korábban hogy hány éves vagy ok, 80 múltam mondom, és nem akarja elhinni (ő 51-es)


furcsa találkozás volt és elgondolkodtató

lám még én is lehetnék "felrázó"?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése