2023. július 13., csütörtök

régi levél(részlet 1957 dec 23 meg levlap is

 megint tallózok a régi levélcsomagból

ez most főleg az én ruházásommal kapcsolatoss részlet (57.dec 23-ból)

akkor elsős gimis voltam, tánciskolűs , itt van a záróvizsgaruhám története (mit .avittsága , használtsága miatt -utáltam) nagyon régi módi volt, hiába anyu erőfeszítése, emlékszem egy oszttársam ill.volt ált. iskolai osztfőm anyukája kedvesen eufemisztikusan azt modta rám, hogy milyen slnnk vagyok (hát persze, ha anyu még be is svejfolta azt az unokanővértől örökölt ruhűt! aki azért többet nyomott nálam jóval...)

(szó van az elején meg végén másról is... persze, meg az egész hosszú levélben sok ügyes-bajos dolog amit azért nem akarok feltárni :)


...tegnap lezajlott a Chanukai ünnepély is, Juli szereplése és a táncvizsga is. .,,


öltöztetésemmel kapcsolatban találtam még egy régi lapot is, 





egy nevezetes matrózblúzról, ami azért nem álmaim bluza volt, ez még ált, iskolaim emlékszem egy fotóra, jó bő volt és előnytelenúl nyult ki belőle vékony karom, 


de gimi ballagásra persze lett szép, csinos, Makó legjobb varrónőjétől azért!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése