2023. július 29., szombat

szelfi Attilával

 szögezzük le, hogy nem szeretem, bóvlinak és anakronizmusnak tartom klasszikusaink múzeumi újabbkeletű szerepeltetését, hogy pl puzzlok meg egyéb játékok lesznek belőlük, a digitális világ kimerithetetlen eeszköztárát  felhasználva különböző túcsök-bogár...

DE

annak nagyon örültem, hogy a múzeumban újabban felállitottak egy automata gépet, 



amivel "selfizhetünk Attilával" no a felszólitó klisétől ugyan kellőképpen borzongok, mégis jóleső érzéssel töltött el, hogy lehet közös képem Attilával immár 2023 julius 27 -én

csakhogy sehogyse akart az a fránya gép működni, muzeumőri segédlettel se

a végén lemondtam róla, bosszúsan

bár egy kép elkészült ugyan de elnyelte a gép,s nem lehetett kinyomtatni


irigykedve néztem a felrakott képet a muzeumi dolgozókkal...


nekik sikerült, 

sőt régi (Vácra került, de hűséges) iskolatársamat is felfedeztem egy képnézegetőn



mire másnap csengetnek a kapun

a múzeumból

miért nem sikerült a selfi tegnap- esek neki a mutzeumosnak, akivel tegnap hiba kinlódtunk

köszöni a türelmemet, De..tesztelés alatt volt még a gép stb

a boritékot átadja, és akkor látom, hogy nem is meghivő, a szokásos, hanem én vagyok Attilával..benne...mégis csak utólag kijött a képünk




én kértem elnézést hálálkodva a türelmetlenségemért

és nagyon boldog vagyok - Attilával! :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése