2023. július 6., csütörtök

1920, 1955 Nagy Ilonka

 nézegetem az adt-n az iskolai értesítóket, anyuét most (csupa jeles)

1921-nél tartok a Zrinyi Ilona polgári leányiskola értesitójén

méghozzá az Önképzőkörén

s látom, az önképzőkör vezetője Nagy Ilonka!

anyu meg Versenyszavalatot nyert!!!


nahát , ezen nem csodálkozom(a jeles bizonyitványokén sem) (mifelénk ez igy dukált)

1920


de azon igen, hogy az én irodalom- és testnevelő tanárom is később, ugyanitt Nagy Ilonka volt és nagy előszeretettel mindig engem szavaltatott városi ünnepélyeken (persze az iskolai szavalóversenyeket is megnyertem) (nem kevésbé testenelésből is oklevéllel jutalmazott,)



nem is tudtam, hogy anyuval közös tanárunnk volt (csak több mint 40 évvel azelőtt!)

ő vajon tudta-e? ők vajon tudták-e?

biztos... (?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése