2023. augusztus 8., kedd

tárlat kint és bent

 búcsú tárlatvezetésen voltam a levéltárban...rendhagyón:

"Rendhagyó tárlatvezetésre invitál


juk, amelyet V. Nagy Nándor szobrászművész tart "H U M A N" - "Unless you can fly have to stay down" című kiállításának anyagáról. (meg kell taulni repülni, különben lent maradsz"



meglepetésemre és örömömre a szép kertjükben volt a fogadásunk (ráadásul kávéval, mit otthon már nem tudtam meginni, annyira fottó volt, s féltem, hogy elkések, igy itt ittam meg az övéket..bár az is forró volt, de volt időm lehűteni

nem voltunk túl sokan, s ahogy körülnéztem, látom, hogy zöme a most kezdődő múvésztelepesek


nem sokáig voltunk kint, persze fel kellett menni, a szobrokhoz, miket körbeálltunk



nagy örömmel hallgattam a szobrász érdekfesztő előadását alkotásairól az alkotói folyamatról

én különösen az spirituális vonatkozások miatt

amiben azt taglalta , hogy miért is fontos most már (eddig nem) a visszajelzés az alkotásokra


de itt megemlitetteiett az a tanitás, mi szerint 98 százaléka a mindenségnek a közös tudat...méghozzá az élő tudat, amiben egyek vagyunk, igy aztán nagy vész nem lehet... ide főleg meditációban juthatunk el ugyan, mint ahogy velem is megtörtént abban a székesfehérvári apartmanban,,, egyszer...sose felejtem el


sajna a hangulatot megtörte a (számomra) a határozott és sarkos K I a művésztelep vezetője azzal, hogy mivel a művész most hangosan gondolkodott, ezzel kimondta...de azt hiszem nem ugyanarra gondolgt(unk) de nem baj... kiki a maga spirituális szintjén, van és nyilatkozik meg,ámbár a beszéd sokszor mindent elront


úgyhogy én is elhallgatok.... most... (amúgy is túl sokat beszélek/irok




 jó lenne kicsit repülni 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése