2023. augusztus 5., szombat

emléköröm

 kora reggel ez a levél vár a messengeren, egyorvosdoktor úrtól:

"Kedves Julikám ! Mintha a gyerekkorombeli legszebb emlékeim közül léptél volna elő ! Sok szeretettel; Pindri

Ö két kedves gyerekkori társam kis öccse volt, kései féltestvére, más anyától. (az övék sokáig volt beteg, tolószékben, azért is jártam át mindig én hozzájuk játszani) ...Az orvosapuka újra megnősült,,,A kisfukat t Pindrinek becéztük, pici volt (pláne a többiekhez képest) és imádtuk

De rég volt. Nem is értettem, hirtelen zavarodottságomban ezt válaszoltam

Te küldted




















Aztán rájöttem, a portréképem kicseréltem egy fiatalabbra (mivel meguntam már öregmagamat)


























 ennek szólhatott az emléköröm...

 mibek én is kimondhatatlanul megörültem...















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése