2023. augusztus 11., péntek

felfedez az unokám?

 ismeretlen mobilszámról hivnak

de a Szia Mamából hamar kiderül. hogy ismerős unokám  az..

nagyon örülök persze neki, saját telefonról saját unoka! kell ennél több...?

hát van, mert azt mondja a telefonba , hogy én egy youtuber vagyok(?) 

na az nem, akkor meg influencer (?)

na az se, (de majd leszek, szerinte)  

sehogy se értem, de azt mondja, hogy a másik nagyanyjával rám találtak , a neten,  és tetszik is neki amit talált, majd bevezet az influenserségbe...pontosabban kiképez... és  én leszek a világ legöregebb influenszere...(?)

na , hagytam, rá, majd együtt kitalálunk valamit... majd ő megújit! :)

lányom (középen) úgyse olvas (mármint fia nagyanyját), valójában egy csöpp érdeklődést se mutat...

de mondták is többen hogy majd a z unokám fog "felkarolni"..

nade máris? :)

4 megjegyzés:

  1. Ó, de kedves! Ráérzett az unokád, mennyi szeretetvágy van benned. Elfogadod tőle, ezt látom a bejegyzésből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez igaz, (a bejegyzéstől függetlenül) de érdekes, hogy mindebből (is) ezt olvastad ki!

      Törlés
  2. Bizony. :D Írni tudni kell, de olvasni szintúgy.Legyél jól, Julika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.különböző olvasatok vannak. És sokszor magunkat (is)olvassuk:)

      Törlés