2023. április 15., szombat

EGY RÉGI ELISMERŐ KOMMENT 2010 JUNIUS 10

 Szia Juli! Olvaslak, szeretem az 'akkorsmost'-ot. Írod, hogy lezártad, de én örömmel barangolgatok ott. Nekem új, mert nem folyamatosan követtem kezdetektől, hanem mióta megkaptam tőled a linket, azóta olvasok ott.

Olyan gazdag életed volt,tele érzelemmel, intelligenciával, tudatosággal, elvágyódással, helytállással, lányod szeretetével. A lányod munkásságát is figyelem. Na, nem mindig tudok mindent, de ha írsz róla, akkor utánanézek, és nincs megnyitatlan link.A képes blogod is nézegetem.Éppen most olvastam egy bejegyzést róla a fent említett blogodban.
Nagyon örülök, hogy megismertelek. Talán nem is tudod, hogy sokat adsz nekem. Meg kellett ezt írnom.
Ritkán jövök a gmailbe. A gondom csak az vele, hogy soha nem találom, hol és hogy lehet bejelentkezni. Ez már az én tudatlanságom. Hiába írom be, hogy gmail.com, minden előbb előjön, mint ahova a címet, jelszót be lehetne írnom.Utána persze, már minden egyszerű.
Szeretettel: Éva, Palomablanka

2010 julius 16
s éva 

2 megjegyzés: