2018. november 30., péntek

télre váltás

lépünk bele adventbe , chanukába, most - a naptár szeszélyei folytán- épp egyszerre

várjuk a fényt, a csodát , már megint

a hagymaházi bejárat zugában kicserélték a díszletet, de olyan szerényre (minimalistára, - mondta épp belépö neurológiusom, miközben épp fotóztam), hogy alig látszik (tán majd egy mikulást még beállítanak elé, - mondta ő)



nem tudom, más hogy van vele, biztos másképp

de én ezt is unom

persze főleg azt hogy már délután 4 -kor sötét van!!!

és mára már hideg is

görcsöl a szívem, még lassúbb vagyok - úgyhogy ha akarnám se tudnám letagadni a változást

egyre jobban értem a medvéket, akik téli álmot alszanak


3 megjegyzés:

  1. P.G. Julika, a sziveddel nem mesz orvoshoz?
    Azt, hogy 4-5 koruli lesz este, azt nagyon szeretem. Nagyon sok mindent tervezek estere, van amikor leallok egynel, es azt csinalom vegig.
    A karacsonyi huhot en es szeretem, mar par evvel kezdtem a karacsonyfat a terraszon fel allitani, had lassa azt mindenki aki erre jar. Tavaly volt az elso ev Edesanyam nelkul, nem tettem semmit ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de , hú jó hogy eszembe juttattad, van beutalóm, (épp a neurológusom adta:) csak időpontot kéne kérni!

      De nálatok is ilyen korán este van?!

      Törlés
  2. Gonda Julia
    mindig valakinek diszitünk...sose magunknak
    · Válasz · 2 é.
    Paloczi Gabi
    Igazad van, egy Karacsonyt toltottem egyedul, es egy agat tettem ki. A gyerekeim 24-en meg delelott hivtak, a TVben CNN volt a hatterben, aztan arrol beszelgettek, hogy mit csinalja ha egyedul vagy. Azt a tippet adtak, hogy szepen oltozz fol, menj el egy Nagy bevasarlo kozpontba, es setalj, vagy uj le es nezd a hulye embereket, amint rohangalnak egyik boltbol a masikba, es csak vesznek mindent ossze vissza, hogy ne kessenek le az ajandekkal.
    Valoban igaz. Olyan nagyszeru szorakozas volt, hogy tobb even keresztul folytattam ezt.
    Ez volt az a szent este, amikor a vatikanbol neztem a miser.

    VálaszTörlés