2018. november 27., kedd

egy ideje...

ez egy ideje motoszkál bennem,de még sose mertem kifejteni, most is azért fogok hozzá, hogy legalább magamnak - esetleg- megfejtsem

még sose jutottam ere a gondolatra, hogy milyen unalmas ez az ... élet?
nem mindennapjaiban, mert sose unatkozom! mindig van mit tenni, vagy gondolni,,,,

de ez az életnek nevezett valami a maga mechanikus periódusaival...

az évszakok váltakozása-

a nappalok váltakozása

a periodicitása

tulajdonképpen csupa rutinszerű ismétlődés

és még jó is, hogy így van, mert különben kibillenne a világ egyensúlyából...

mint én :)

nahát itt a magyarázat: az egyensúly miatt kell, hogy így legyen

de mi van, ha én kiegyensúlyozatlan vagyok?

hát szenvedjek csak az összeférhetetlenségtől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése