2024. március 30., szombat

vigyázz a nénire!

 akkorát estem a biciklimmel, hogy csak na, szerencsére nem tört semmim, csak a térdem sérült meg, kicsit vérzett, de katonadolog

egy ember rögtön ott is termett felsegiteni, még mondtam, várjon egy kicsit, hogy összeszedjem magam, nagyon készséges volt, mondtam, hogy leülök majd egy padra, oda is elkisérni akart, de mondtam én már nehezen járok baleset nélkül is, azért is biciklizem...

leültem félig napozni, fotóztam is

nem ültem vissza a biciklimre, később ki is derült, jól tettem, mert leesett a lánc!

igy aztán toltam, a bicikliúton...

jött szembe egy pici lány biciklivel, az anyja a gyalogrészem , s odaszólt a lányának


Vigyázz a nénire!


(hát igen, ha ő nem vigyáz magára, már kisovodásoknak kell (?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése