2024. március 31., vasárnap

Rudolf Steiner és az angol vizsgám

 Az antropozófia, Rudolf Steiner  Makovecz óta újra téma lett..

én elég rég ismertem meg

Szegeden, egy könyvesboltban , az egyetemi kollégium közelében (ahol egykor én is laktam, 5 évig)...s ahol az angol nyelvvizsga volt

azt hiszem a laborvizsga részére nem is értem oda, kislányom nem tudtam hajnalok hajnalán elvinni az óvodába, de még lett volna remény a pontszámokkal a szóbelin

sokat kellett várnia soromra, lementem hát egy közeli könyvesboltba,s itt bukkantam egy Rudolf Steiner könyvre, mi annyira magával ragadt , hogy nem mentem el a szóbelire



angol vizsga fuccsba ment, de elkezdődött egy antropozófiás majd teozófiás korszakom... amiért csak hálás lehetek..

de az a vizsga mégis csak hiányzott,....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése