2020. január 16., csütörtök

metoo filmen

a metoo világőrülettel van összefüggésben a film

bocs nem is a metoo őrület, hanem a jelenség, amit jelöl

hogy évekig zaklatnak nőket, s azt ha nem is veszik természetesnek, hallgatnak róla, mintegy a karrierjük építésének természetes(?) velejárójaként

én ebből az egész -csak azt kell mondanom - őrületből azt a következtetést vonom le, hogy végre meg kellett törnie, hogy valaki kimondta meztelen a király.... (mégha ahogy a filmbeli harmadik áldozat mondja a nadrágját se vette le...)

a film jó, frappáns, három (csak a harmadik kitalált) nőalakján keresztül ábrázolja a jelenséget,



az egyikük végre megunja a mellőzést (de csak akkor) feljelent, a másik vívódások után csatlakozik, a harmadik is felocsudik, aki csak most csöppent bele ebbe a mókuskerékbe,  távozik (ámbár a férfi, a főnök bukása után) mert rájöhet, hogy jobbra ezután se számíthat,,, vagy elege  lett? szabadon, diadalmasan lép LE... maga mögött hagyva ezt az egész borzadályt


egy valamit nem értek, mégha hasonlítani is akarnak a színésznők azokra, akiket megjelenitenek , mi szükség van erre, nem értem , miért kell olyan ordenáré módon elcsúfitani  pl Nicole Kidmant egy álműfogsorral

egyébként ez zavart Al Paciononál is, az Irben

mást nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése