lehet, hogy e fotók hatására is írtam a napokban (hosszan elnyúlón folyamatosan egy verset. a megfeszítettről, ami végül is a magam számára is kis meglepetést okozva zárult ezzel kiváltva egyes (ateisták ) szimpátiáját különösképp, mások (vakit keresztények) ellenállását
én nem tudom milyen a vers , (bár minlkét fl elismerte) de úgy érzem egy gordiuszi csomót oldottam frel vele
el is határoztam, hogy most kicsit provokative, beírom a vendégkönyvbe, de ott annyi tücsök bogár állt s másról is, hogy végül visszaléptem,.. bár szóban részben elmondtam, no nem a verset
hanem a kérdést:(ami az ellenszegülésre született bennem)
ha annyira biztosak a megfeszítés utáni feltámadásban (részben abban én is , csak a mi feltámadásunkban nem annyira:) -bár vallásom is igen) , akkor miért a keresztre feszített Jézus lett ikonná (nyaklánc medállá, útszéli szimbólummá, amikből jócskán fotózott D. M.
miért nem az, ami utána következett
és ekkor D. a centrumban levő képre mutatott
itt a feltámadás, ne féljetek
a fotón kis háttér trükkel - , valóban ez látszott, de csak azért lehetett így mert a keresztről idők folyamán levált a krisztusi alak
s ez a fotós egyéni leleménye volt, hogy ezt kihasználta, meg is köszöntem neki (de a kérdésem tulajdonképpen maradt)
*****
kevesen voltunk nagyon, nem mérközhettünk az épp kezdődő hagymafesztivállal
de a kopeken látom, hogy roppant érdeklődő még a hátam is , ahogy e fotókhoz fordulok :)
(provokáció, ide vagy oda)
ennyire érdeklődő hátakat ugyan ki látott még?
node, jut eszembe , nem mindannyian várjuk a megváltót (a megváltást)? a Messiást- a különbség csak az hogy a zsidó előszörre, a keresztények meg mésodszorra (egy javitott kiadást:) (adventet)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése