2018. augusztus 1., szerda

pihenőgondok

van egy nagy gondom, lehet, orvossal kéne megbeszélni, nade hol találok orvost, aki meghallgat ilyen mondvacsinált problémákkal (szerinte)

szóval arról van szó, hogy szinte állandóan fáradt vagyok

valószínű a szívem (billentyűim) vacak állapotából következik, szedek is (rájuk?) valamilyen gyógyszert

de ezen túlmenően is mindig fáradt vagyok, s a baj ott kezdődik, hogyha pihenek, még fáradtabb..egyáltalán a vízszintes helyzet nem kedvezhet az állapotomnak, a keringésnek.. le lassíthatja, vagy nem tudom, mi történik vagy sem, de nem szeretek vízszintes helyzetben lenni (ezen nem változtat az sem hogy millió párna van a fejem alatt),

a lábam is be-begörcsöl ilyenkor, amin csak a ráállás segít

hallom a lélegzésem, jó erősen...(na még jó? ha nem hallanám, még rosszabb lenne, nade ennyire mégse kéne!)

nameg a fejfájás is jobban előjön....

talán ülve megpróbálok pihenni a fotelban,,, ez most jutott eszembe, talán nem véletlen , hogy a nagyanyókat nagyapókat fotelban oly gyakran ábrázolják...

feltalálhatná valaki a függőleges ágyat...első vevője lennék

5 megjegyzés:

  1. A frontos idő is okozhatja a fejfájást, (nekem is állandóan fáj szinte) meg az alacsony vérnyomás. Vérszegénység, vashiány? egy vérkép nem ártana. Kis vitaminkúra, esetleg B12, több folyadék... (hajlamosak vagyunk nem elegendő vizet inni!)
    Hát csak meghallgatja a háziorvosod a fáradsággal kapcsolatos panaszaidat! Vagy célirányosan kell neki megmondani, hogy milyen beutalót írjon és hová?

    VálaszTörlés
  2. én is kutakodtam a neten, de el is mentem dokihoz, nekem azt mondta, "ne stresszeljek" lefordítva talán valami enyhe nyugtatótea, citromfű, ginszeng, aztán azt kérdezte, szokott-e herpeszem lenni (nem akart jobban kutakodni)
    https://www.hazipatika.com/napi_egeszseg/legzoszervi_megbetegedesek/cikkek/kronikus_faradtsag_mi_okozza_hogyan_gyozheto_le/20080317131855

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó ez nagyon jó, ne stresszeljünk :)(herpesz? még mi nem?!)

      Törlés
    2. apropó: évek óta van egy könyvem a krónikus fáradtságról! :)

      Törlés
  3. évek óta? egyébként mostanában nem is fáj annyit a fejem:)(fekhelyet változtattam)nem vagyok vérszegény , nincs vashinyom stb...
    (egyébként épp most megyek nyaki erek ultrahangjára :)

    de nekem konkrétan a pihenés vizszintes irányával van a problémám! (és az a gyanum inkább a szivemmel mint a fejemmel, bár ugyanaz a vér kering itt is ott is.-. attól tartok akadozva kicsit) (A kardiológus szerint egyénként "nincs teendő" - maradt a neurológia) De nem panaszkodom, mindig olyan rosszul jön ki/

    VálaszTörlés